Pages

Friday, October 8, 2010

Coconut husk


"... and you're travelling with your daughter, Ma'am?" asked the immigration official at Ninoy Aquino International Airport. He examined CJ's passport then looked at CJ and his shoulder-length hair. The official furrowed his brow. I stifled a laugh. At Bangkok Airport, the confusion scene was similar.

CJ's 'normal' hairstyle is short like most boys.

Sometimes a hair saloon would take the liberty of cutting him their version of stylish -

Once he wasn't aware of the camera in my hand. He turned and I clicked right into his long bangs -

Round and round Hong Kong, I had no idea his hair was this long already until this photo was uploaded. Only a few hours after we arrived home, CJ's grandma had his long hair trimmed very short.


Now he looks like a coconut husk floor scrub.


We're doing hairstyles this week @ The Mommy Journey.

19 comments:

  1. Umm. You said a mouth full. Poor CJ. Grandma needs to have it fixed. It's better short if you ask me but I'm partial to short hair. A girl! Pffft. The dude needs help. LOL

    ReplyDelete
  2. LOL! But I think you're right Thom. Short is best for him. The dude indeed must have needed help waking up. We arrived in Manila at 4 AM something :D

    ReplyDelete
  3. haha, but, in any type of hairdo, it suits him well, he's a cute little jetsetter huh

    ReplyDelete
  4. I always like the "bunot" hairstyle for kids. I had one when I was little! LOL!

    ReplyDelete
  5. imriz, I'm glad you think any type suits him just fine :)

    ReplyDelete
  6. Mom-Friday, BUNOT! that's it! It was right at the tip of my tongue but all I could utter was
    "LAMPASO" lmao! Thanks for saving me from further vocabulary torment
    :)))

    ReplyDelete
  7. HAhaha tawagin bang bunot ang anak lol.. Gwapo pa rin sis kahit anong hair style.

    Hair Styles

    ReplyDelete
  8. Ay talagang bunot sis, lalu na't sinusumpong hahaha!

    ReplyDelete
  9. hahahaa!!kahit ilampaso pa sa sahig ang buhok nya,kilig pa rin ako sa pogi looks ni CJ^_^

    ReplyDelete
  10. Pogi looks lang yan sis pag natutulog lol!

    ReplyDelete
  11. I can't take my eyes off CJ's first picture. He looks so adorable in that hairstyle and in that get-up.

    ReplyDelete
  12. Bagay naman sa kanya sis lahat ng hairstyle nya eh. :)

    ReplyDelete
  13. hmmmm... various haircuts. but he looks good in any of it, lol!

    ReplyDelete
  14. Tetcha, oh those were the days before something came up *sigh*

    ReplyDelete
  15. Willa and Kim, you both really are moms :D

    ReplyDelete
  16. Waaah, bunot, was CJ upset? Cute parin!

    ReplyDelete
  17. Wa ra, 'te. Wala xa paki-alam ug hairdo. Camera sa jud iyang kalaban hehehe

    ReplyDelete
  18. hm.. i can't choose which one.. i think every hairstyle suits him!

    ReplyDelete
  19. Chris, I can choose only one :D the long style. I gotta go find a daughter lol!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...